Close

Kvalitet

Vi strävar efter att kontinuerligt förbättra våra processer. Här följer en redogörelse över våra viktigaste åtaganden.

2008 Betongkvalitet

År 2008 inledde vi arbetet med att förbättra våra processer, vi digitaliserade provtagningen samt recepten. Redan här var tillverkningen av betong helt digitaliserad.

2011 Logistikplanering

Logistiken spelar en avgörande roll inom vår bransch. För att kunna leverera våra produkter i tid och till rätt ställe krävs noggrann planering. År 2011 digitaliserade vi hela vår logistikplanering, vilket gör vardagen smidigare både på betongstationen och bakom ratten.

2015 SMS-bekräftelse med leveranstid

Då kunden gör en beställning får hen ett textmeddelande där tidpunkten för den planerade leveransen framgår. Detta är en egenskap som skiljer oss från konkurrenterna och har mottagits med uppskattning. De flesta som behöver få sin betong levererad lever ett jäktat liv där mycket är på gång och många åtgärder måste planeras runt leveransen.

Ett meddelande med planerad tidpunkt för leverans skickas igen då betongbilen lämnar betongstationen.

2017 Elektroniska fraktsedlar

Vi har nyligen tagit i bruk elektroniska fraktsedlar vilket underlättar arbetet för våra chaufförer och kunder avsevärt.

Certifikat

Vi följer Europeiska- samt Finska standarder för både tillverkning och provtagning av betong. 

Certifikat

Här är ett certifikat